Kaikista vähänkään pitemmistä jutuista oli rivien välistä hieman luettavissa asiakkaan itsekehuskelua ja propagandaa ("olemma parhaita, olemme voittajia"). Saahan sitä tietysti itseään kehua projektin lopussa, mutta miten sieltä pisteestä A päädyttiin sinne lopussa olevaan pisteeseen B, niin se ei kyllä tainnut mennä ihan putkeen. Varsinkin, kun pääsi läheltä seuraamaan tuota projektia ja sai oman pienen osansa tuulettimeen iskeytyvästä paskasta, niin luen tuollaisia uutisia hyvin kriittisellä silmällä.
Mitä niissä uutisissa ei sitten kerrottu? Lähtötietojen puutteista, asiakkaan yhteyshenkilön osaamattomuudesta, asioiden
Jos kaikki olisi mennyt tuossa projektissa putkeen, niin luultavasti tämä uutinen olisi ollut mediassa näkyvillä jo puoli vuotta sitten.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti